hemma igen

Hejhopp!

har kommit hem från björkö nu! det var inte alls något fint och varmt väder där ute.. väldigt segt. och det var mest långtråkigt därute pga vädret, så då kan man inte göra så mycket.. men vi ska dit på tisdag nästa vecka igen och vara där tills på torsdag tror jag! och då ska det tydligen bli fint väder..? HOPPAS DET!

iaf, nu ska jag ta något att äta, o sen om en timme typ så ska vi åka o hämta mina systrar som är hos deras pappa, sen ska vi till mölndal o handla och sen får vi se vad vi hittar på, ja kanske ber jossan komma ut eller något..? hehe aja får se!

ha det braaaaa :D


haha! så här såg man ut för typ 4-5 årsen!! är det likt mig..? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0