I'm perfect, just like u are

Godmorgon!

Igår var jag på Liseberg med Jossan och min familj.
jag mötte jossan typ kvart i elva så åkte vi till mölndal och tog spårvagnen till Liseberg. vi åkte faktiskt inte så jättemycket som vi ville, för det var 25-50 minuters kö på nästan alla åkakttraktioner. segt.
Vi spelade ändå vääääldigt mycket. fast vi vann inte alls mycket :/, men jossan är fanemej en ''turgumma''
vi skulle spela på ett choklad hjul så sa jag : säg ett nr jossan, så sa hon 54, så ja ba nej ja orkar inte med det haha, så tog ja ett annat. jamen vilket nr tror ni inte vann? jo 54!!! snacka om att ja blev sne, o sen så var det så flera gånger till hon sa ett nr men ja valde ett annat, o de hon sa vinner. fan asså.. haha men sen spelade vi på twist hjulet och då sa hon ta nr 4, eller nej 17. så ställde hon sig vid 17 och jag 4 och nr 4 vann!! haha as glad! så jag vann en påse twist, duktigt! :P och vi vann också två center! jeeey! :D åh gud, det var rena ögongodiset överallt på liseberg igår alltså..! snyggingar ÖVERALLT haha :D

klockan nio åkte vi till lindome centrum och träffade jossans kompis vi satte oss på något ställe och gjorde ingenting sen åkte vi hem, jossan till sig och jag till mig. sen satte ja mig lite vid datorn (typ 10 minuter) sen låg jag och tittade lite på tvn, sen somnade jag.. och imorse när jag vaknade gick jag upp och tog en dusch, fixade mig och satte mig vid datorn. sitter även där nu hehe. snart kommer jossan till mig och sen åker vi o träffar angelica! vi ska väl gå runt i frölunda torg tror jag..? aja får se, något kul ska vi hitta på iaf! :D

lite bilder från igår & notera ''lite bilder''








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0