livet är underbart

när man är med sina vänner!

först idag var jag ute med Denice, sen gick ja hem och gjorde inte så mycket.
sen drog jag o träffade jossan och så åkte vi till maxi o handlade ostbogar - älska!
sen åkte vi till åby o var med jocke, greta, alex och jacque! vi satt på en stentrappa och snackade o hade as kul, sen följde vi alex hem och sen gick vi tillbaks och då drog alla hem.. så nu har jag kommit hem och är trött men ändå pigg på samma gång..? aja!

ska kolla på film eller någonting nu .. tror inte det kommer bli av, kommer säkert sitta fastklistrad kvar framför datorn eller så går ja ut till vardagsrummet där mamma o magnus är och så kom hanna och moster hit för en liten stund sen helt random..! haha älskar sånt ! :D


ursäkta för dom suddiga bilderna (jag gick i en backe samtidigt som jag tog dom:P)

greta <3


jag och jacque <3


jossan<3

jocke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0