Lördag 9 Juli. -usch!

åå är så trött, så tröött!

somnade vid 4.00 tiden igår, pga att en stor fet pappalångben(JAG SOM HATAR SPINDLAR) satt uppe på mitt tak!!!
så därför kunde jag inte somna, så jag ''somnade'' till musik på mobilen i headset istället. och när ja kände att ja blev väldigt trött, stängde jag av musiken o skulle sova, men tror ni inte att jag piggnar till istället..?! självklart! så då fick man ligga kvar i sängen o kämpa med att sova istället..HAHAHA! sicket problem alltså..


Idag ska jag till stan med Jossan!
jag ska köpa present till min lillasyster som fyller år den 28. Lite tidigt ute kanske..? Nej, vill ha det gjort! ;)
sen ska vi la bara gå runt o kolla i affärer.. men ja kommer nog inte klara det eftersom jag inte får köpa kläder denna månaden, för mamma! haha..bara för det enda ja köper är kläder när ja får mitt barnbidrag och det gör jag slut på typ direkt när jag fått det! typiskt mig..?

Skriver mer senare!

/frida




bild från förra sommaren


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 19:42:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0