mys dag idag!

en gammal bild på mig!
Hej på er!
har kommit hem nu, var ju ute och handlade med mamma och magnus och hans kompis som vi sedan körde till centralstationen där dom skulle ta bussen till Norge! lite tomt känns det nu när det bara är jag och mamma som är hemma! haha, men nästa vecka så kommer ju mina systrar hit så då blir det full fart, haha! :D
nu står mamma iaf och lagat mat till oss, det blir pasta med bacon, oliver, mozarella, champinjoner och olivolja, supergott! och till det ska vi kolla på paranormal activity 2! har inte sätt den på länge nu så det ska ju bli kul haha, det var min mamma som ville se på den för hon har inte sätt den än.
sen vet jag inte vad vi hittar på, kanske kollar på någon annan film eller så ska jag tvinga henne att se one tree hill! haha ska försöka få henne att älska den precis som jag gör! för den serien tröttnar man aldrig på :)
jahapp, det var väl allt jag hade att säga(skriva) så vi hörs a när vi hörs! :D
Ha en bra söndag!
/ Frida

Kommentarer
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

bara ta de lungt ;)

2011-07-31 @ 17:25:48
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0