när jag ändå är vaken..

Onsdagen var underbaaaar <3

först började det med att jag och jossan vaknade upp hos henne, fixade oss lite grann, åt frukost o sådär, sen tog vi bussen hem till mig o där fixade vi oss ännu mer.. duschade osv.. sen satt vi o kollade på true blood en stund tills vi åkte in till mölndal o hämtade ut pengar sen tog vi spårvagnen till korsvägen.. haha och påbussen så satt det ett tjejlag ifrån gothia från något ställe och tre typ 27 åringar ifrån skåne.. dom var as roliga, typ satt o snackade om fotboll o allt möjligt, o så började dom prata med mig o jossan också..! haha:D
iaf, sen stod vi i kö till gothia discot i typ 45 minuter sen vid 19.00 släppte dom in.. och vi stod o dansade tills klockan nio typ då greta också kom!! as kul hade vi, fast det var as äckliga killar där inne som inte tolererade ett NEJ.. haha vafan -.-' aja, sen kom jossans pappa o körde oss till donken. o där inne såg jag en aaaaaaas snygg kille, han var ifrån skåne, det hörde man... så jag lär nog inte träffa han mer.. :/(antar att han spelade i gothia och ska därför hem på söndag..) sen körde jossans pappa hem oss till mig där vi åt och sedan bakade vi kladdkaka vid typ 1 på natten..? haha ingetliv.se sen gick vi ut en liten stund, sen hem igen och bäddade upp i bäddsoffan i vardagsrummet och låg där o pratade i typ någon timme om allt möjligt..skolan, serier, drömmar osv osv.. haha! älskar er tjejer tack för att ni gjorde min dag/kväll/natt!!!

Just nu ligger dom två trollen o sover medans jag sitter vid datorn.. det är helt sjukt efter hela denna låååånga dagen så är jag inte trött ALLS!? heeelt sjukt, trodde jag skulle vara dö trött när jag kom hem, men det är jag inte.. fast ja ska till björkö sedan vid 13-14 tiden typ, så jag måste få lite sömn nu, så ja ska gå o lägga mig brevid dom o nana nu.. vi hörs när jag kommer hem ifrån björkö på fredag!!
Ha det bäääääääst! :D:D



HAHAHAH! dom kommer döda mig när dom ser denna bilden! men dom älskar mig det vet jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0