natthumor

är hemma hos jossan nu, ska sova här inatt. längesen det! 
var ju med alexandra o jossan och så hägde greta på med till frölunda torg för ja skulle handla present till min syster. vi åt även på donken! asgottt!
sen åkte vi till jossan jag och a jossan så satt vi vid datorn en stund, fixade oss sen drog vi till mölndal och träffade Daniella o c.o. så var vi ute i några timmar. o sen åkte vi hem till mig packade mina saker o sen GICK vi notera GICK hem till jossan. det var helt dött ute o så jävla fucking härligt!!! vi pratade om allt mellan himmel o jord. sen när vi kom hem till henne satte ja mig vid datorn sen gjorde vi precis nattmat, haha! mackor dvs.. liten kort natthumor fick vi till också! :
Jag: jag suger verkligen på att smöra mackor
jossan: ska vi gå en kurs..?
jag: ..- HUR MAN LÄR SIG SMÖRA !

HHAHAHAHHAHAH


förstår ni vilken bäst natthumor vi har eller..?  :D 
cause we don't ..
ska göra något nu. hörs imon! då ja ska först till stan me jossan(hon ska köpa jacka) sen leta praoplats med greta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0