nattugglor..?




Godmorgon bloggen!

vaknade för 1 timme sen ungefär...angelica sov fortfarande då/nu, så ja kollade på filmen som var på på datorn när ja vaknade ja ba vafan är det som låter..? så vänder ja mig om o fattar att det kommer från datorn..haha! så den låg jag o kollade på, det var ''30 days of night'' den var bra, helt ok, inte den bästa filmen men okej.. det var en vampyrfilm, som jag älskar! o jag blev rätt så besviken eftersom det inte alls var likt vampyrer..!! dom hade svarta ögon(det ska vara röda-.-), långa naglar(det ska va korta, vafan männen som spelade vampyrer hade as långa naglar..?!), skeva tänder(ja, jag vet vampyrer har inga normala tänder men dom här såg ju helt flippade ut..ba tandställning är inte o tänka på eller..?!) och sen lät dom, tvär mycket!! hahaha fett jobbigt, dom lätt som lidande djur typ? haha whatever.. ja älskar ju vampyr filmer..något ni inte visste om mig..! ;) så allt det där ja skrev nyss förstörde typ hela filmen, hahahaha.. men det var inte så läskig iaf. eller ja tycker inte att vampyrfilmer är så läskiga faktiskt! ja menar, ta ba twilight..? HAHAH skoja.. ba ajo för den är ju läskig:D
iaf..! när vi satte på filmen igår, eller nä idag blir det(det var klockan 05.00 på morgonen) så somande vi dirre! haha jaha, men det är första gången typ som ja klarat av att vara uppe så sent när ja är med angelica, eller ens med någon..brukar alltid somna typ 1-2 på natten..? jobbigt lägee haha.. aja
nu ska ja kolla runt lite på datorn o vänta tills sömntutan vaknat, så vi kan typ äta frukost, eller något!
OCH JUSTDE! ja ska göra ny header o bakgrund! skulle egentligen gjort det igår, men det blev aldrig av.. så får se ifall ja hinner göra det idag istället, för vi ska ut sen så a får se..! *hoppas, hoppas, hoppas* hatar denna headern o bakgrund som ja har nu, det får mig(på ngt konstigt sätt) att tänka på vintern. haha ba eeeh...? SKITFUL iaf!!



Bilder från igår
man blir som man umgås

stolt fotograf




/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0