ops!

Hej hej, bloggar lite snabbt nu för jag ska se på true blood.

idag var jag inne i stan med jossan. ja sa ju till mig själv att inte köpa något för mina pengar och att jag skulle försöka hålla mig..gjorde jag det tror ni? nejnej. jag köpte två tröjor! båda var på REA - 49kr st! vilket kap säger jag bara, o ja är helt förälskad i båda!! den ena är lite mer ''fin tröja'' typ, o den andra är en söt typ tunnika! jättefina är dom iaf!!! :D men ja orkar inte ta bild på dom idag, så det får bli imorgon!

efter vi varit i stan åkte vi till åby och träffade jacque! som jag inte träffat på evighet känns det som! vi hade riiiiktigt roligt iaf! :D

nog om det..!

hallelujah säger jag bara för att Gothia cup är i Göteborg!!! vart man än går så är det massa snygga killar överallt!! åååååååh, JAG ÄLSKAR GÖTEBORG! hahaha, så suuuug ni som inte har gothia i eran fina stad, nä skoja bara med er..! men ja, det är b ä s t!

Ha det gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0