right next to you

jag hittade visst på någonting annat än att sitta hemma och dega.
jag träffade greta så åkte vi till maxi o kolla efter prao plats, men chefen var på semester -.-, så vi gick till willys, o chefen va på semester -.-, så jag ska dit om några veckor o kolla igen! sen efter det, så drog vi till mölndal o träffade jossan o lite annat folk medans vi väntade på bussen. sen drog vi hem till greta, åt rulltårta, kolla på simpson, gick till netto o handla chips, gick hem till henne, kolla på simpson och spelade wii, satt vid datorn o sen tog jag bussen hem! haha roligt va..? :D

nu har jag tagit på mig mysbyxor o t-shirten som vi köpte på Liseberg() och ska sätta på "Black Swan" och platta mitt hår, för det ser förjävligt ut nu när det har regnat..!

skriver mer imorgon, Godnatt på er!



ser helt mobbad ut men det får ni stå ut med..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0