snabb o seg dag










är det bara jag eller har denna dagen typ flygit iväg..?


jag somnade runt halv fyra imorse, sen vaknade jag, gick på toa, gick in till mitt rum igen o bäddade min säng och satte på mig mysbyxor. tänkte sätta mig i sängen o kolla på true blood, jag kollar på klockan och ser att den är halv sju?! vafan, så jag bäddade upp, la mig under täcket o somnade om, sen vaknade jag vid halv tio, sen somnade jag om igen och vaknade klockan tolv typ. haha, o då gick jag faktiskt upp, satte på datorn, kollade lite där, sen åt jag frukost och kollade på true blood, sen gick jag o tog ett bad - as hääärligt! sen kollade jag på true blood igen! senare vid typ 7 tiden köpte mamma och magnus hem pizza till oss, sen fortsatte true blood maratonet för mig! Detta är alltså vad min dag har bestått av! verkar inte alls kul, eller hur? men det har la varit rätt mysigt att bara vara hemma en sån tråkig o grå dag som denna! jag har knappt pratat idag?! haha!

nu vill jag måla mina naglar, bara för att! tänkte måla dom, antingen vita, ljusrosa eller fransk manikyr, fast det orkar jag inte! vet inte ens om ja har någon lust alls att måla mina naglar överhuvudtaget faktiskt! haha, menmen får se om ja orkar med det.

Imorgon har ja inga planer alls, men hoppas med mitt liv att det inte blir en till "sitta hemma"- kväll. vill ut typ till stan, frölunda torg eller någonting, vill shoppa fast ja egentligen inte borde slösa pengar! men får se om ja lyckas hålla mig!! 

Ha det bra så hörs vi !

/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0