stronger than i ever thought that i could ever be

sent inlägg nu men har varit upptagen hela dagen..

först kom jossan hit vid två typ, så fixade hon mitt hår och så kollade vi på film. sen tog vi bussen till frölunda torg där vi träffade angelica! vi gick runt o kollade affärer, o ja köpte en sån ''topp'' eller vad det heter..haha
sen åkte jag och jossan till mölndal o träffade lite folk. sen tog jag bussen hem och skulle ätit kräftor egentligen, men istället så drog vi(jag, mamma och magnus) till min kusin Hanna som fyller 22 år idag!! grattis till henne! jag var bara där i någon timme typ, för ja orkade inte vara där mer hehe, så jag sitter nu o bloggar, efter det ska jag sätta på en film och käka kräftorna nu!! haha hej sent..? aja! filmen jag ska se heter ''Project prinsessa''. Någon som sätt den? Selena Gomez och Demi Lavato är huvudrollerna typ. aja, ska se på den nu så ni får ha de göttans. och till er som ska sova nu, GODNATT! :D


bild från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0