suddenly i see

Hej !

har varit med jossan hela dagen lång och vi har varit ute och sen hemma hos henne och kollat på hotelliggaren, den var sjukt rolig! sen var vi ute i några timmar o sedan drog jag hem, roligt liv? nja..

imorgon ska jag till björkö med the family, vi ska vara där tills på torsdag tror jag, så jag tror inte jag kommer kunna blogga.. men bara kanske ifall min syster tar med sig sin experia mobil för den har gratis internet på sin mobil! haha, min 12 åriga syster har bättre mobil än mig..? fast hon fyllde ju iofs år för 1 månad sen så det är ju inte så konstigt att hon köpt en bra mobil and i don't! haha .
aja, nuuuuuuuu mina damer o herrar ska jag lägga mig i sängen och glo på hetingarna Chad Michael Murray och James Lafferty(Lucas & Nathan Scott i one tree hill) hehe.. så ni får ha det så underbart!

btw; det ska tydligen bli 24 grader(eller något sånt) och sol imorgon! underbart isåfall!!! ;)


två bilder från idag:



Kommentarer
Postat av: jasmine

FINA UNGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! <3

2011-07-26 @ 12:56:44
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0