svensk sommar - underbart? nej!

Hej på er!
kom hem för en stund sen. var ju i stan med min mentor. Vi gick runt i nordstan och kollade lite i affärer. Inne på H&M är det rea på bikins 30kr st! helt sjukt, o dom var rätt så fina faktiskt! men jag köpte ingen, ville spara mina pengar istället, haha låter inte som mig! iaf, sen när vi hade gått runt ett tag och skulle gå till ett café så började det regna!? förvånad? nej inte alls. det är ju det som största delen av svensk sommar består av så det är ju inte så konstigt. men irriterande är det! vi satt iaf på ett café och åt soppa! haha det var någon buffé sak, så man fick soppa och bröd och sen fick man ta hur mycket tårta(?) man ville! det fanns flera olika smaker. och jag kan ju bara säga att jag är räätttt så mätt nu!! usch, :S

skulle ju med Amira in till stan också, men vi sket i det eftersom det regnar. så ja, det blir en hemmakväll för mig idag då! ska se på "Black Swan" också. men det får bli senare ikväll! ;)

just nu ska ja titta runt lite på facebook, bloggar o sånt och sen kanske jag hittar på något kul, kanske åker o träffar ngn ändå..? aja får se! :D

ha det bra!

/ Frida

jag just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0