theres no one else like me

Hej!
kom hem för en stund sen. var ute med jossan och sen kkom alexandra och emelie, sen gick vi till mölndal och dit kom Lisa som jag inte träffat nogot o hela sommarlovet! hon har även recis kommit hem ifron en vecka i Rhodos den jäveln! vill occkso utomlands!! :(
Fast nästa sommar so ska jag och min familj till Kreta tror jag! Vi hade först 2 alternativ att välja mellan, vilket var USA eller Thailand, men so säger mamma sähär ''Det är billigt i thailand och jag vill shoa so vi drar till thailand!'' men sen so ändrade dom sig, eftersom att bde mina systrar har diabetes(det visste ni inte va? jag tror nog inte jag skrivit om det här i bloggen) och det tar 16 timmar att oka till thailand so do tyckte dom inte att voran första utomlands resa ska vara so longt bort ifrn sverige ifall det skulle hända ngt, o mamma litar inte riktigt o thailands sjukhus - ifall det skulle hända nogot! och USA tar det ju tyo 12 timmar att oka till eller ngt sont, so därför ska vi oka till Kreta tror jag!! men det ska ju soklart ockso bli härligt! men ja vill att nogon vän till mig ockso ska följa med för do blir det ju mycket roligare eftersom man har en vän där nere som man kan umgos med istället för att hänga med sin familj varje dag i 1 vecka, hehe! :D

Ajja! jag sitter iaf hemma hos min far nu(är tvungen att skriva far somsagt för att inte bokstaven som kommer efter O inte funkar so do kan jag inte skriva det andra ordet för far, :() och jag, jasmine och oscar är ensamma hemma! mys. ska froga dom om vi inte kan köra tyo anden i glaset eller ngt, det gjorde vi alltid innan när vi var ensamma hemma, haha :D
Och imorgon ska jag hem till mamma igen(var ju bara här över helgen) och do ska jg umos o mycket som möjligt med magnus innan han oker till Norge för att jobba där! han ska vara borta varje söndag till torsdag i 1 or tyo.. kommer sakna han jättemycket!! :(
meeeeeeeeeeeeen o andra sidan so har jag ju min mamma för mig själv!! och nogon dag i veckan so ska vi till nogon restaurang inne i stan och sen go o bio! mysigt va..? ;) vi umgos aldrig längre med varandra, vi gjorde det mer för nogra orsen men nu har hon ju haft ett förhollande i 2 or so det har inte blivit mycket mor&dotter- dag tillsammans! och det har jag saknat! :)
en riktigt skön lot!! :D


Kommentarer
Postat av: jasmine

Ja, vi kan köra anden i glaset! :D:D:D:D:D<3

2011-07-31 @ 01:03:15
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

fin blogg! vad händer idag? :)

2011-07-31 @ 11:13:27
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/
Postat av: mysan

Glöm aldrig att du är unik och underbar precis som du är!

kram <3

2011-07-31 @ 14:08:52
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

De är bara sanningen! :)

2011-07-31 @ 14:18:27
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0