trött chey


Godmorgon *gäsp* . somnade runt halv sex imorse och vaknade för typ 40 minuter sen.. snacka om att jag är trött nu alltså... -.- och så ska man t gothia discot ikväll också, snacka om att jag kommer vara heeeelt död när jag kommer hem inatt! o de roliga är inte slut än änna, imorgon vid typ tolv ska jag in till centralstationen o ta en buss till hissingen (tror ja det är) och sedan ta färgan över till björkö där mamma och och magnus är, där magnus mamma bor! visst det kommer bli as nice(älskar att åka ut dit!) men ja kommer nog inte vara så pigg, eller vad säger ni..? :D
ajja!
nu håller jossan på att fixa sig o sedan tar vi bussen hem till mig o fixar oss inför gothia! ;)
Ha det gött!! :D

snygg chey änna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0