what a lovely day!

hej!!

sitter hemma hos min far nu hahah, anledning till att ja skrev far var bra för det andra ordet man säger istället för far kan jag inte skriva bara för den första bokstaven funkar inte -.- o inte heller bokstaven som kommer innan Ä -.-...
men jag har iaf varit här en liten stund och snart ska jag ge mig ut till indome centrum(det ligger reci nedanför där dom bor) och möta jossan! jag ska köa izza idag! mums, men det gör jag senare för först vill jag hänga ute med jossan! vi ska la sitta ute i solen antar jag och bara ha det gött! Vad ska ni gör, kära läsare? :D

vädret är helt underbart idag! skit varmt och soligt! haha, ja tror nog inte jag varit s brun som jag är nu  sen jag var mindre, ärligt nu! haha, men det är ju bra! fast ska försöka sola mera s jag blir ännnuu brunare innan skolan börjar!
Ni fr ha det s underbart so hörs vi imon eller s!!
- ursäkta att jag skriver konstigt men det är ju somsagt för att 2 bokstäver inte funkar..s irriterande och bara för det so kan jag inte logga in min facebook bara för mina inloggningsugifter 'inneholler,(HAHAHA lät som ja tyo snackar om mat eller ngt :S) dom bokstäverna! :( och facebook är tyo mitt liv!!! WHYYYYYYYYY GOD WHYYYYYYYYYYYYY

hehe.
/ Frida

Kommentarer
Postat av: jasmine

Fridaaaaaaaaaa din bajs! Hur har du fått sån där "Översättare" på bloggen? SÄÄÄÄÄÄG NUUUUUUU! :D<3

2011-07-29 @ 21:40:03
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0