wihoo!

min statistik börjar höjas! fortsätt so !! :D
somnade i soffan i vardagrummet inatt vid, ja jag kommer inte ihg va klockan var men sent tror jag det var iaf! och jag har sovit riiiktigt skönt..
var ju somsagt ute med jossan igr oks, och vi gjorde inget seciellt, vi var bara ute och gick runt här i Lindome. imorse när jag vaknade vid kvart över tio s log alla och sov, so ja log vaken i soffan och lyssnade o musik o min mobil i nästan 4 timmar! tills dom vaknade, hahaha.. aja

idag har jag ingen aning om vad vi ska göra för nogot. men nogot skoj tror jag iaf!
vi hörs imorgon eller so o do har jag lite bilder att ladda u ockso! och do kommer jag kunna skriva normalt med ALLA bokstäver igen, hehe ;)
Ha det gött!
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0