2 timmar kvar tills jag ska dra mig iväg

Godmorgon,

vaknade upp hos hanna för ca två timmar sen.. vi åt frukost och gick sedan ut på en promenad och pratade.
o nyss kom jag hem, har bytt om o sånt. ska snart packa ner något att dricka som jag ska ta med mig till slottskogen sen där jag och min mentor ska ha picknik! mysigt, fast inte så jättemysigt med tanke på vädret. det är lagom varmt, men mulet? usch! vill ha sooool nununu...! :(

hoppas hoppas att det kommer tillbaks snart, det var ju ändå rätt så fint väder ute igår på dagen, eller? :/

Ajja, ska lyssna på massa musik nu innan jag drar mig iväg - om två timmar dock, segt!

Ha en bra tisdag så hörs vi kanske senare om jag orkar blogga,

det kan ju lätt bli så nu på sommarlovet att man inte orkar blogga för att man är ute hela dagarna, men jag ska försöka!

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0