20-21 juni 2011

Tänkte skriva lite om dom här två dagarna som jag inte bloggat någonting på eftersom jag varit upptagen båda dagarna! o medans ni läser kan ni lyssna på denna sköna låt:


Igår åkte jag och Lisa in till 421 där jag skulle byta den gula klänningen jag köpte(, till en likadan fast blommig, som jag tyckte var finare!!)
Efter det åkte vi vidare till frölunda torg där lisa åt på donken och köpte present till jossan. Sen åkte jag hem till mig och Lisa till sig så åt jag och satt lite vid datorn, sen kom Lisa till mig och vi fixade oss tillsammans och lyssnade på musik! :P Sen åkte vi till jossan där vi alla(jag, jossan,lisa,greta,jacque&alex) gick ner till lokalen och satte oss för att äta, o ja kan ju bara säga att det var ju inte direkt en lugn stund.. jag och jacqe mådde verkligen inte prima kan jag lova er, vi har SÄMSTA humorn verkligen, vi skrattade så vi började gråta, o ja fick ont i magen och vi skrattade så vi spottade ut drickan! hahaha inte okej alltså, försök sätta mig o jacqe i samma rum i 5 minuter.. det kommer inte sluta bra kan jag lova...! hahahah! iaf, sen åt vi efterrätt o sjöng för vår älskade jossan, o hon öppnade presenter! sen gick vi hem till jossan en stund och lisa skulle hem.. tråkig hon är :/ sen gick resten av oss ut och hade det skoj som vanligt..! hehe.. :$ vi va la hemma vid 12 ungefär..? där satt vi uppe till typ halv tre o pratade i telefon med jockeboi haha , o så prata vi o skratta o hade kul..

Imorse vaknade vi o fixa oss och åt frukost, sen gick vi ut och lämnade av jacqe hemma och sen tog jag bussen till bifrost där ja träffade hanna, så gick vi på en promme,(promenad) sen gick jag hem och satt vid datorn i typ en kvart tills jossan ringer mig o ber mig åka med till frölunda torg med henne, och det gjorde jag ju så gärna.. eller? orkade VERKLIGEN INTE kan ja lova er, ja var sjuuukt trött och seg. men efter tjat så följde ja med henne, o där åt vi på donken, sen gick vi runt o kolla i affärer o jossan shoppade en massa för sina presentpengar.. lyx hon har som fyller år i början på sommaren, o får massa pengar så hon kan köpa massa snygga sommarkläder..medans man själv fyller år 1 september då va...'-.- menmen, när hon köpt färdigt allting så åkte vi till åby o träffade greta o jacqe o var med dom i en timme typ, sen åkte jag hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik och facebookar..! ;)

njuuuut, bara njuuuut av dom ''fina'' bilderna ja lägger upp nu shooooop!






födelsedgsbarnet..Grattis igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0