300 kr fattigare..

Var med angelica förut i 421(ett köpcenter) o shoppade lite.. det blev en ny deoderant, behövs alltid(eftersom jag använder min deoderant varje minut typ..?:S helt cp men jag klarar mig inte utan den, haha beroende or what ?! o nej det är inte för att jag stinker, haha men jag är bara beroende av den :P,  svarta shorts, en gul klänning och ett röd/rosa linne! :D alltid lika bra att ha dom där sakerna, eller? :D

Ajja! när jag kom hem eller när ja hoppade av bussen där ja bor rättare sagt träffade jag hanna o gick på en liten promenad med henne, det var as skönt med tanke på att jag inte rört på mig på två veckor typ..? + att jag saknat henne under den veckan hon varit i kreta i Grekland! men det märks inte speciellt mycket att hon varit utomlands med tanke på att jag är brunare än henne! hahahaha hon är skit sur! xd

ska strax lägga upp bilder på det jag köpt idag + ett armband som jag fick utav hanna som hon köpte i Grekland till mig - skit fint! :)

 


en bild jag tog förra helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0