6 timmars sömn, ändå pigg som en pig(gris)...


                 bild från igår


Vi gick och la oss hlav fem i morse blir det..? och kollade på ''snabba chash'' fast vi såg inte klart hela filmen utan somnade runt halv sex istället.. hahaa OCH DÅ var jag faktiskt trött, efter en hel fullspäckad dag av bröllop, och filmkväll med vänner! Jag vaknade kvart över tolv idag iaf och var skit pigg! gick upp och städade lite i mitt rum, bäddade sängarna o så.. sen diskade jag all disk som fanns, sjukt mycket sen satt vi i vardagsrummet, åt frukost och kollade på Aquamarine, inte sett den filmen sen jag var mindre. Bra är den ialla fall haha! :D

Just nu ska vi gå till hemköp så ska jag panta och kanske köpa något gott..? får se på det! ;)

ha en kul söndag, för det ska jag ha! haha justde sen vid halv fem ska jag och hanna till lokalen och städa hela lokalen, skit kul! haha nä men lite skoj är det väl när man är där med hanna också.. och det bästa som kan hända är att det finns tårta kvar..! :O

/ frida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0