Detta är verkligen inte alls kul..någonstans

Godmorgon på er! Har ni haft en skön morgon ?
Det har inte jag iaf! varit typ ''sur'' sen igårkväll då jag fick veta att newkid var på liseberg och uppträdde innan Petter och September.. Jag är verkligen inte alls glad någonstans just nu.. ååååååååh helvete säger jag! -.- :O
Jag träffade ju lisa och nellie igår en stund innan dom skulle dit och dom fick träffa/se han! och jag hade kunnat följa med ifall jag inte var så dum o lånade ut mitt lisebergskort till Amira..! hahaa nejdå nu ska jag inte vara sån, hon fick såklart låna det haha, men å och sen när jag kom hem vad hittade jag inte i skåpet? jo, 3 lisebergskort! allvarligt talat! :O inte okej alls!

asså varför är lisebergs hemsida så efterbliven att dom inte skriver att newkid skulle varit där för ?!
han är bäst verkligen B Ä S T! jag älskar hans låtar, lyssnar verkligen på han VARJE DAG är helt besatt av hans låtar typ..? haha :(











Kommentarer
Postat av: angelica olsson

HA-HA! det var grymt där igår, varför åkte du inte med dom? ;o lite synd att han inte kommer komma hit på rätt länge igen då haha! nä förlåt ska inte retas med dig för att han var grym igår! :DDD

2011-06-02 @ 14:21:36
URL: http://thelifeofangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0