detta gjorde min dag! ja, det och vädret ;)

fick precis reda på att Newkid kommer till Liseberg nu på söndag igen !?
kan ni fatta att jag är glad eller? fy i helvete, asså åh jag har lust att typ falla ihop och skratta eller bara svimma typ..? YESYESYES !! :D
asglad är jag nu verkligen, haha igår skrev jag ju hur sur jag var och att ja hatar mig själv o blabla och nu har mitt humör gått upp till toppen av hur glad man kan bli, fyfaaaaaaaaaan va ja älskar livet just nu AHAHAH svär det bara för att han visste hur ledsen ja blev -genom sina tankar- så därför tog han beslutet att komma tillbaks :D hahaha nä skoja bara.. men as gött ju..! :D
jag är så glad va!
Någon mer än jag som ska dit och se han..? ;)




så snygg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0