99 frågor om mig!

1. Mitt namn? - frida
2. Exakt ålder? - 15 den 1 september
3. Vart bor du? - göteborg ♥
4. Syskon? - 2 halv systrar, 1 låtsas bror o två låtsas syskon typ
5. Husdjur? - ingenting längre :/
6. Färg på ditt hus? - brun/gult tegel
7. När är du född? - 1 september 1996
8. Klass? - ska börja i 9an i höst
9. Vilket år tar du studenten? - 2014
10. Har du något jobb? - nej
11. När ska du sova ikväll? - vet inte
12. Mitt största intresse? - umgås med kompisar och familj, sitta vid datorn, lyssna på musik och kolla på supernatural!!
13. Duschat idag? - nej, men ska efter detta testet.
14. Kramat någon idag? - ja, mina systrar
15. Pussat någon idag? - ja mina systrar
16. Vad har du ätit? - frukost
17. Dagens klädsel? - gråa mjukis, vit genomskinlig t-shirt och ett par duntofflor(as mysiga!)
19. Dagens sötnos? - vet inte
20. Dagens roligaste? - magnus antagligen haha
21. Har du många vänner? - jadå
22. Vad ska du göra idag? - dushca, KANSKE tvätta, städa mitt rum.
23. Vem kramade du senast? - moa o ronja(mina systrar)
24. Hur många vill du ha sex med? - haha fan vet jag?
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - min moster tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jossan - tror inte ja fick<3

Favorit

31. Film/Serie? - supernatural
32. Låt? - för många men bla - thomas stenström - detsamma
33. mat? - grillat
34. Dryck? - coca cola light, pepsi max, vatten, juice
37. Stad? - göteborg förfan
38. Land? - har inte varit utomlands mycket men skulle vilja åka till USA så det då.. :)
39. Ämne i skolan? - idrott, engelska & bild
40. år? - änsålänge, 2009 och neråt

Senaste
41. Personen du tänkte på? - vet inte
42. Personen du kysste? - ingen
43. Gången du spydde? - 6an
44. Gången du grät? - några veckor sen kanske
45. Pizzan du åt? - hawaii
46. Gången du var i göteborg? - idag, nu, alltid
47. Gången du var i stockholm? - när jag var typ 2 år
48. Gången du var full? - aldrig varit full
49. Gången du var hög? - aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - kommer inte ihåg

Antingen eller
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - båda
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - tvspel
55. Singel eller upptagen? - upptagen typ?
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget.
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - bigbrother
60. Svart hår eller blont? - svart hår
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad!
63. Göteborg eller stockholm? - dum fråga, göteborg! ♥
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - colaa
66. Pizza eller kebab? - pizza.
67. Randigt eller prickigt? - randigt.
68. Älska eller älskas? - älskas
69. Leva eller dö? - leva!

Antal
70. Personer du älskar? - många
71. Personer du hatar? - 0
72. Personer som sagt jag älskar dig? - haha vet inte, det är flera stycken :)
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? -  
74. Glassar du ätit på en dag? - 2?
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - vet inte.
77. Piercingar har du? - 2
78. Personer du saknar just nu? - flera
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 0

Vem
80. Vill du kyssa nu? -
81. Ska du träffa imorgon? - massa folk! :)
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en msn konversation med? - oj det kommer jag inte ihåg, använder inte msn längre..
84. Spelade du tv-spel med senast? - mina kusiner tror jag :D
85. Vill du ta med på en resa nu? - angelica, haha visst skulle vi resa utomlands någongång i livet HAHAH ?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Sa du sten?
87. Förtjänar att dö? - våldtäcksmän..? haha asså det bara kom upp  
89. Vill du sova brevid inatt? - mig själv?

Vad
90. Gör dig glad? - MINA VÄNNER & FAMILJ!!! och skratt :D
91. Gör dig ledsen? - falska människor, ensamhet
92. Vad vill du helst göra nu? - börja städa och duscha!
93. Önskar du att du slapp göra? - tvätta
94. Vill du ha nu? - ny dator, PENGAR!!!!!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Dator, moppe, pengar, hel rosa eller röd onepice och ett gymkort!
96. Längtar du till? - söndag - träffa angelica!
97. Tycker du om dina betyg? - nej, kunde varit bättre.
98. Ångrar du i ditt liv? - ingenting som jag tänker på just nu..
99. Är det bästa som har hänt dig? - att jag började i åbyskolan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0