Gavin Degraw

Jag har fått Gavin Degraw-sjukan! Jag har börjat lyssna hela tiden på hans låtar den senaste veckan, jag verkligen älskar hans låtar och hans röst!! Jag har ju vetat vem han var sen jag var liten liksom och även då har jag tyckt om hans låtar, men nu den senaste veckan har jag börjat lyssna jättemycket på hans låtar. och det tycker jag ni också borde göra, för det är det värt!! Ni som vet vem han är/lyssnar på hans låtar, vilken är eran favorit låt/låtar..? Mina är ''Chariot, I don't wanna be & More than anyone'' 

Gavin Degraw - Chariot





Gavin Degraw - I don't wanna be





Gavin Degraw - More than anyone

 


Gavin Degraw - Follow through

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0