Godmorgon på er..!

åå va trött jag är, vaknade för typ en kvart sen eller något? typ det längsta jag sovit nä haha men på länge iaf, brukar annars vakna typ 9 max..? :O
Ajja! Igår var vi ju på denises födelsedagsfest, det var skit kul och hon blev glad för min present så det var ju tur det ;) haha
efter festen typ halv tolv, var jag, jossan, alex ute och var med tobbe i typ en halvtimme, sen stack jag och jossan hem till henne, och där var ja as trött haha så ja decka efter en stund..! typiskt mig?
iaf! idag ska vi till Liseberg typ halv fyra - fyra? och se NEWKID! TAGGA SOM FAN :D
måste på toa nu, kommer kissa på mig snart vafan :(  PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
/ FRIDA OLOFSSSSSSSOOOOONNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0