har ingenting roligt att skriva idag så istället får ni massa bilder och fråge saker! kul va? ;)

OM DIG
1. Namn - Frida Anna Mikaela Olofsson 
2. Bor - Mölndal
3. Syskon - två halv småsystrar, 1 låtsas syster och 2 låtsas bröder(alla är mindre än mig)
4. Ålder - 14, fyller 15 1 september
5. Född - 1 september 1996
6 Ögonfärg - is blåa
7. Längd - 166.1 cm
8. Skostorlek - 38-39
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
.10. Stjärntecken - jungfru
11. Hårfärg - mörkbrun
12. Födelseort - frölunda sjukhus
DAGENS..
1. Låt - Timbuktu - resten av ditt liv
2. Saknad - år 2009 och neråt
3. Kläder - svarta shorts, vit/rosa randig tröja, sen bytte jag till ett röd/rosa linne & nu har jag ett vitt tubtop.
4. Smink - osminkad
5. Underkläder - Vita trosor och svart bh
6. Mat - varma mackor nyss
7. Köp - bindor, choklad o räknas det om man bytte skor tillbaka skor..? :D
8. Göra sen - kolla på supernatural, sova
9. Godis - choklad
10. Pinsammaste -
SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - nej
. Tycker du om godis - beror på vad för godis, inte så mycket lösgodis längre :s
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - typ varje dag :/
4. Äter du oftast nyttig mat - vet inte, typ?
6. Är du stark - insidan - ja, utsidan - nja typ inte
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - armarna kanske?
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - kan tycka ibland, men inte alls ofta
10. Du ger mycket komplimanger till andra - adå
11. Är du nöjd med ditt förnamn - ja
12. Du tycker att du själv är smart - skolsmart? nej! smart i o tänka, jodå.
13. Vad är det sämsta hos dig - att jag tänker för mycket, är osäker på mig själv och vågar inte saker
14. Vad är det bästa hos dig - att jag är pålitlig och ärlig
15. Har du bra självförtroende - nej
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn?  en halvdag kanske, haha nä men mycket!
17. Du tycker om att vara med killar - ja
18. Känner du dina grannar - nej
19. Vad har du för färg på dina underkläder -vit o svart
20. Använder du BH varje dag - ja
21. Svär du ofta - Ja
22. Gillar du skolan - ja
23. Har du någon gång skolkat - ja
24. Spelar du något instrument - Nej
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - balett när jag var 5 år, dans(aorobics) när jag var 9-10 år och handboll när jag var 11-12 år
27. Har du några tatueringar - Nej, men vill ha när jag blir äldre
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - hela tiden haha, inget liv

 

BRUKAR DU...


1. Brukar du sova? ja?

2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej

3. Snusa - nej
4. Dricka - nej

5. Skada dig - gå in i saker ja haha xd

6. Klä dig i svart - ja
7. Hata folk - nej

8. Lita på folk - ja

9. Skada dig med flit - nej

10. Drömma mardrömmar - nej

11. Gå i skolan - ja

12. Gå i kyrkan - nej

13. Vilja dö - nej

 

NÄR...


1. Åt du senast - 1 timme sen typ

2. Läste du ut en bok senast - vet inte, men det var i skolan för några månader sen typ

3. Köpte du något senast - kläder? i söndags

4. Svor du senast - idag

5. Sjöng du senast - nu till newkid - minns mig som en människa

6. Klagade du senast - nyligen säkert, haha

7. Klantade du dig senast - kommer inte ihåg

 

HAR DU...

1. För många vänner - kan man ha det?

2. Förföljelsemani - vad för något?

3. Någon annan psykisk sjukdom - nej

4. Skadat någon - jaa, eller inte ''skadat'' men kanske gjort så personen fått ont?

5. Färgat håret - gjorde det senast i tisdags förra veckan!

6. Några piercnings - ja, i öronen, har haft i näsan och ska ta i naveln till hösten.

7. Några tatueringar - nej

8. Egen dator - ja

9. Gjort bort dig rejält - ja det har jag säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0