hos pappiiii

imorse klockan tio gick jag ner och tvättade(skit tråkigt, men måste göras!) medans det tvättade o höll på var jag ute på gården i det fina och VARMA vädret med min mamma och mina två systrar och gjorde smycken!
blev väldigt nöjd med dom två armbanden jag gjorde, fast det armbandet med dom vita pärlorna/stenarna är inte riktigt klart än, vi måste beställa hem ett sånt lås till det.
efter det var vi och storhandlade hela familjen när magnus kom hem från jobbet..
sen när vi kom hem åkte mina systrar hem till sin pappa och jag var hemma en stund innan jag åkte hit till pappa!
ska fråga pappa sen ifall jag kan få åka till åby och träffa lisa och kalle, ifall han inte vill att jag ska vara hemma idag eftersom jag inte varit hos honom på länge(jag sov bara över en natt sist jag var här + att jag var ute med mina vänner så jag träffade han inte alls typ). Men får se hur det blir! ;)
planerna för denna helgen/början på nästa vecka ser iaf ut såhär:
Lördag - födelsedagsfest hos Denise som fyller 15 år, GRATTIS! :D
Söndag - vara med dom bästa tjejerna(greta, jacqe och jossan) på pelikandagen/familjefesten i mölndal centrum en stund, sen åka in till Liseberg och se världens bästa NewKid!! Tagga till det..! :D
Måndag - Högtrycks festivalen med jossan, greta och jacqe!
Tisdag - på dagen har jag inga planer, men på kvällen vid halv sex..? så ska jag med min mentor till slottskogen och spela brännboll med andra mentor och mentorelever + att Nigah och kanske Jacqe ska dit också! :D
Onsdag - SKOLAVSLUTNING!!!!! Efter det, iväg med jacqe, greta, jossan och alex till en kinarestaurang och äta där! sen hem till jacqe och ha lite kul :D
schtek!
(bild tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0