lalalalala

älskar vädret ute! det är helt underbart ute!!

imorse så gjorde jag mig i ordning, kollade på supernatural haha kommer ni ihåg när jag alltid tittade på den serien..? well, nu har jag börjat igen ;) sjukt bra serie, så börja titta! :D Obs! serien är beroendeframkallande

sen åkte jag och jossan in till mölndal och gick runt och kollade lite i affärer och sånt, sen kom kalle, nellie och lisa(har saknat dom 2 tjejerna obeskrivligt mycket!!) och vi gick till åby och satte oss och typ direkt gick kalle hem..? tråkmåns! aja, så satte vi oss på stentrappan och snackade o sånt, sen kom jocke ut och jossan stack hem och sen gick alla hem, haha låter kul va? det var det även fast det inte låter som det nu! ;)

nu sitter jag framför datorn och kollar runt lite på facebook, ska lägga mig i sängen nu och kolla på supernatural
blir nog det hela kvällen fram tills bigbrother! imorgon så tror jag nog att jag ska sätta upp en tvättid för det behövs verkligen! -.-

Ha det så braa alla bloggläsare :)



en minnesvärd dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0