Mamma & magnus bröllop 18 juni 2011




Mikael Wiehe - Strö all min kärlek. Mamma och Magnus bröllopslåt! och i kyrkan var det en tjej som sjöng den för dom, åh gud vilken röst hon hade, sjukt fin!! :O





 













ronja, mamma & moa.. sjukt finaa! jag älskar er!!



suddig bild, men var skit nervös(haha jag nervös, det är la änna mamma som ska vara den nervösa elle?) så jag skakade haha :P



en nervös hanna som tog kort OCH SKAKADE haha !



haha, jag lägger in ett smile, så kommer mamma & hanna helt dead serious..



de två brudtärnorna frida & hanna!



mina underbara systrar Ronja & Moa !! Visst är dom söta ?! :D



Någon som tycker vi är lika? cuse i don't .. :/











hahah! va bara tvungen att lägga upp denna bilden, kolla moa till höger.. HAHAH!





så fina! jag älskar er..! (L)





vickan, hanna och jocke!





jag och Doddo! :D


Vi gick upp klockan halv åtta på morgonen, redan då när jag vaknade hade jag tappat min lösnagel på ena fingret, haha! Vi gick upp, bäddade - kollade på tv, sedan vid 09.00 kom Jesper, killen som skulle fota hela dagen på bröllopet! han var jätte trevlig och rolig! :D Han fotade oss eller mest mamma när Erica(magnus systerdotter) skulle locka hennes hår och så.. sen åkte han till magnus och bestmannen och skulle fota dom. Under tiden så ficade vi oss, fixade våra hår, sminkade oss och ja allting som behövde fixas helt enkelt! sedan kom det en bild(amerikanare tror jag den hette? haha aja) typ en raggar bil var det! haha skit cool! så körde han som ägde bilen oss till kyrkan där hela mamma och magnus släkt var! Min mamma var as nervös och det var jag och hanna också såklart! hela våran kropp skakade skit mycket.. o de pinsammaste ja o hanna gjorde var att vi svärde i kyrkan o prästen var några meter framför oss*hoppas inte han hörde* :| hahah! men vafan,(se nu svär ja -.-) ja tänker inte direkt på när jag svär?! det är som o säga typ hej för mig? ja säger det i nästan varje mening, haha! :P Moa och ronja gick först, sen gick mamma och Lasse(min mosters man, mammas pappa/min morfar är ju död(älskar dig morfar) så han kunde ju inte vara där, men mamma har alltid tyckt att Lasse varit som en extra pappa för honom så då såklart ställde han ju upp! så gulligt! och längst bak gick jag och hanna och som tur var, så ramlade ingen av oss(thank god) haha, men ja var påväg att börja garva as mycket när vi stod där framme vid altaret haha pinsamt ! sen efter allting var klart, så gick vi ut ifrån kyrkan och hälsade på alla, o tog massor av foton!! skit kul ju hahaa! kändisar för en dag..? nä men nästan, han Jesper var förfan som en paparazzi typ haha! men såklart så regnade det hela dagen, fast vissa säger att det betyder tur när det regnar på bröllop o andra säger att det är otur, men man får väl helt enkelt tro på att det betyder tur! ;)
Sedan åkte jag, hanna, mamma och magnus till lokalen i raggarbilen, haha! så när vi var där stod man o tjötade med alla gästerna, sedan satte man säg och så höll några tal och vi åt god mat och sedan tårta! jättegoda, *hoppas det blev tårta över så dom tar med sig det hem..!* haha inte för att ja tror på det, men man kan ju alltid hoppas på det ;) haha ett vanligt fail var att på tårtan hade dom skrivit ''Anna & Magnus 19 juni'' och dom gifte sig den 18 juni(idag) haha! jaja, sånt som kan hända..
sen vid halv sju körde mormor hem mig där Greta, Jossan & Jacque var hemma hos mig för vi skulle ha en filmkväll och se på skräckfilmer, men det blev mer som komedi vafan, hahah! vi kollade på instängd(the decent) 1 och 2 och jag var den enda som satt o skrek skit högt så fort de hoppa fram något men själva filmerna var inte så läskig, för vi satt bara o skratta och snackade om vad dom gjorde för fel o hur dom såg ut och fantiserade och sjöng om dom o sånt som vi brukar göra! haahha askuuuuuuul! :D

sen vi 00.00 drog jacqe och greta hem och nu sover jossan över här .. hon ligger i sängen o läser mina FRIDA-tidningar haha, men ska vara social med henne nu och gå till stora rummet o kolla på film, KOMEDI säger jag bara, ja vill skratta hela natten lång!!!!!!!!!

Denna dagen/kvällen har varit helt jävla underbar, fyfan vad lyckad denna dagen varit!!! tack för alla som medverkat(vilken är ju en hel del, hehe) hoppas ni läsare haft en lyckad dag, för det har fan jag!!! hahah ååh vad jag är på bra humör!

& tillsist vill jag bara säga Grattis till Mamma och Magnus på deras bröllopsdag 18 juni 2011! Älskar er, ni är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0