Midsommardagen

Godmorgon!

skulle egentligen tvättat klockan två idag(om en timme) men jag orkar inte det idag, så istället drar jag ut med jossan o så kanske vi träffar kalle och greta..? :D

vad vi ska hitta på det vet jag inte än! men något kul som vanligt.. haha (:

min outfit för idag:





kör på snetoffs idag! brukar aldrig ''fixa'' mitt hår så mycket, brukar annars gå runt med utsläppt eller vanlig toffs, varför ja inte ''fixar'' min frisyr är väl för jag inte vågar? hahah! nä men javet faktiskt inte.. konstigt det där, men ska börja med det nu faktiskt! ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Röstat :D

2011-06-25 @ 14:29:29
URL: http://karouisellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0