min midsommar dag/kväll!

först vid 12 tiden kom kenny och erica hit, sedan vid fyra kom jossan till mig och vi satt och spelade kort(roligt liv, hehe) tills vi skulle äta mat ute på gården( i det fina vädret - som vi inte hade, istället fick vi storm ;=)) och efter det gick vi hem till mig och åt efterrätt(jordgubbar, med vispgrädde och socker - vanlig midsommar efterrätt eller..? :D) sen åkte vi buss till något ställe, sen tillbaks till mölndal, väntade  på bussen till åby sen gick vi till statoil i åby för jossan skulle köpa kaffe! och dit kom greta, sen var vi ute i några timmar o sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och slappar framför datorn o lyssnar på musik..

om en pytteliten stund ska jag göra något som ni som följt min blogg ett tag kanske kan lista ut..? inte för ja tror många kommer svara på detta, men du/ni som skriver rätt svar får en länkning! haha, så börja lista ut! det har med en tv o göra, hehe kanske för lätt..? ja är ubersämst på att komma på ledtrådar..belive me! ;)

Jag just nu! :

 

/ frida olofsson

 


Kommentarer
Postat av: Greta

kolla på super natioel stavning

2011-06-25 @ 10:27:28
URL: http://mylifemydecisionss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0