mulet väder idag :(

Godmorgon på er!

vaknade klockan 12 idag, är så stolt(brukar alltid annars vakna typ nio, senast halv tio typ..?)
ajja! jag har iaf hunnit duscha och tagit på mig kläder och suttit en stund vid datorn, nu ska jag gå ut till köket och göra frukost, är as hungrig! haha eller det blir mer som en lunch egentligen..? hehe..

idag ska jag antagligen passa mina systrar en stund medans mamma o magnus ska träffa prästen(dom ska ju gifta sig på lördag!! :D) sen kanske ja träffar jossan en liten stund, o kanske senare så ska jag ha filmkväll med hanna! det var längesen..
så, så ser mina planer ut för idag!

och imorgon klockan ett ska jag träffa min mentor så ska vi till slottskogen och ha picnik tror jag haha mysigt :D

ha en härlig måndag allihop, så hörs vi kanske senare!


/ fridaolofsson




en bild från skolavslutningen, HAHAH vi hade en vikare typ halva 7an och lite smått i 8an som är glassbilschaufför(?) så vi fick en ''överraskning'' att han kom o bjöd alla på skolan med glass, hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0