mulet väder..nu?!

hej!
det har varit mulet väder heeeela dan idag, fast det är inte kallt utan varmt! så det är ju en fördel ;)
men det sägs även att det ska bli dåligt väder imon, typ som idag. kanske tillomed regn!? det hoppas jag verkligen inte, för under dom här tre åren jag gått på denna skolan, så har det inte varit en enda solig skolavslutning ?!
är det så för er också? det är skit trist ju, även ifall det inte är kallt ute utan skönt väder så vill man ju iaf ha soligt ellerhur..? ajja, får hoppas på det bästa, vilket är att det blir sol för en gångs skull på skolavslutningen som är IMORGON!:D
nu sitter jag iaf hemma hos jossan och ska snart käka, sen ska vi dra ut till jacqe och greta kanske...?
sen ska vi iväg och sola förhoppningsvis! :P

senare när jag kommer hem ska jag kanske färga mitt hår ifall mamma orkar(ska tjata på henne!)
jag skulle ju egentligen iväg med min mentor på någon mentor sak med massa andra mentorer och deras ''mentor elever'', men jag fick ställa in det idag eftersom att jag har massor att göra, ska packa inför imorgon(jag och några till från klassen ska ju sova hos jacqe) och så ska jag ta med mig mina skolavslutningskläder till jossan för att jag ska komma till henne två timmar innan vi börjar(vi börjar 09.45) så ska vi fixa oss tillsammans! ni får se hur jag ser ut på skolavslutningen kanske imorgon ifall jag hinner ta kort och lägga upp den här på bloggen, annars får ni se på torsdag kanske..! :D

ha en bra dag så hörs vi kanske sen, imon eller på torsdag!! :D

/ friday


en bild på mig från i söndags, haha :)
btw; hahaha ja är så dålig, ja försov mig idag igen?! jag gjorde ju det för typ 1-2 månader sen också.. alarmet ringde, men jag var alldeles för trött så jag somnade om, men jag kommer inte ens ihåg att jag gjorde det..? haha men så kan det gå när man somnade typ tolv igår natt -.- och sen har de ju varit ett ''mini lov'' så då har jag ju gått upp mycket senare, hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0