nails, check!

Nu har jag satt på mig lösnaglar eller a Hanna gjorde det på mig. dom är inte så långa som dom jag hade på mig på skolavslutningen var så det är ju bra för nu kan jag ju göra saker med dom, såsom skriva på tangentbordet(kanske inte det svåraste, men..?) haha, o snart så ska jag gå och sova för vi ska upp tidigt imon bitti och göra i ordning oss. + att det ska komma hit en kille och fota oss när vi gör i ordning oss och sen på bröllopet, så ska han göra en typ ''scrap book'' till oss! nice!

GUD va ja längtar tills imorgon(tror nog min mamma gör det liiiiiiite mer än jag, eller? :D) för då är det först mammas bröllop som ska bli awesome! sen efter det ska vi till en lokal och äta mat och så.. sen ska jag hem vid åtta tiden, där jag väntas utav mina vänner jossan, greta, jacqe o lisa tror jag? så ska vi ha en filmkväll hos mig med massa gott, hela natten är vi själva - och det ska bli så kul och mysigt...! TAGGA TILL DET ;)

Ajjaaaaaa, ni får ha det göttans, så hörs vi på söndag eller något.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0