pizza

hejsan !

nu har jag kommit hem från frölunda torg med mammi.
jag träffade aldrig lisa o kalle förut utan ja va bara hemma o kollade på supernatural.

vi handlade iaf saker till bröllopet. såsom, servetter saker till håret, blomblad till borden osv..

Jag köpte även en bröllopspresent till mamma & magnus. men det visar jag upp i bloggen efter dom fått den!

o så köpte jag en present till min kossa(jossan) som fyller år på måndag! :D

nu ska jag äta pizza och kolla på simpsons, sen blir det mer supernatural! ;) *kvällen är räddad*



kan ni gissa vad det är för något ? (bröllopspresenten) ;)


Kommentarer
Postat av: jsoefine

awwwwwwwwwwww du hade inte behövt köpa ngt :/ <3 <3love yoou girl (L)

2011-06-16 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0