schtek ;)

ligger just nu ute i solen och schteker haha och gör smycken! har gjort ett armband änsålänge med rosa pärlor på ska göra ett likadant nu med vita pärlor på, jätte fint blev det iaf(kan lägga upp bild på dom senare kanske) har precis tvättat klart nu också så ska snart dra iväg med tjejorna till sisjön och schteka vidare ;) haha

sen blir det att åka hem till min pappa, sova över där tills imon och sen ska jag träffa jossan, så kanske vi drar in till göteborg på någon ''justin bieber - parad'' ? :) får se hur det blir innan vi ska på födelsedagsfest hos våran klasskompis Denise som fyller 15 den 6 juni..! Grattis till dig !

Ha de gött ute i denna underbara solen, så hörs vi mer senare om jag hinner :P


mina 3 idiots :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0