Torsdag 23 juni

Godmorgon!

Vaknade halv tolv idag, wow! det var något nytt haha...

ska iaf börja städa mitt rum nu(det ska nämligen storstädas här inne, hehe-.-) och sen ska jag ta mig en låång dusch och sedan får jag se vad jag hittar på för något, klockan är ju redan 14.00 nu så nu får jag ta och skynda mig så inte hela dagen försvinner! ;)

Vad ska ni göra idag..?

PS. Glöm inte rösta på mina klänningar på www.nelly.com! ni kan hitta dom någonstans bland alla mina klänningar, hehe eller så går ni bara tillbaks till mitt gamla inlägg där jag lagt upp länken till där ni kan rösta på dom..! TACK i förväg ! :D<3


jared padalecki från supernatural, hej snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0