Ulrik Munther

Godmorgon på er..!

vaknade typ halv elva imorse och har se dess suttit och snackat med magnus lite.
idag har jag inga planer på vad jag ska göra, mina systrar kommer hit ialla fall! :P

igår så var jag med greta alex o jacqe(vi tre sov över hos jacqe i onsdags efter skolavslutningen) vi vaknade elva och var as trötta så vi satt vid datorn, vi turades om haha.. o så gick vi o la oss o typ ''vilade'' sen blev vi hungriga så då gick vi till donken och käkade, det blev vår frukost! mys.  sen åkte jag hem och bytte kläder för det regnade ute - skit kul, första dagen på sommarlovet och det regnar !? :o
aja, sen åkte jag till åby o mötte greta o jacqe där o sen gick vi till mölndal o tog spårvagnen in till liseberg för att se Ulrik Munther! där mötte vi också upp jossan o hennes kompis som vi satt med efter det fick vi hans aoutograf, HAHAH så fult, det var typ två tjejer, eller det var fler men som vi såg kom ut från kön gråtandes  när dom hade fått has aoutograf, man ba ta det lungt det är en helt vanlig kille vafan, hahaa okej han är sveriges justin bieber men aaaaaaaa.

en video från när han uppträdde igår, självklart så dog min mobil mitt i en låt, haha, men jag han iaf filma i 5 minuter ;)


Kommentarer
Postat av: josefine

den är ju bara typfem minuter :)

2011-06-10 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0