Visste ni att..

* Jag HATAR spindlar, spelar ingen roll ifall dom är pyttesmå eller stora, jag HATAR DOM!

* Jag är rädd att gå i mörka trappuppgångar

* Jag äter aldrig sallad

* Jag har gått ner 13 kilo sen maj förra året

* Jag hatar när folk vill ha uppmärksamhet och spelar över HELA tiden

* Jag delar rum med min syster som bor här varannan vecka(+ min andra syster fast vi delar inte rum)

* Jag har inga riktiga syskon: två halv systrar(samma mamma, olika pappa) som fyller 9 och 12 år snart, en låtsas syster o bror som är 13 och 14 år från min pappas sida då och en låtsas bror som är 14 år som är magnus son, sen har magnus en till son som är 19 men jag har aldrig träffat honom och magnus träffar han inte så ofta heller, så jag ska träffa honom för första gången på lördag

* Min mamma ska gifta sig med magnus nu på lördag

* Jag älskar skolan

* Jag har typ inget betyg i matte och so, eller jag har G men det är väldigt svaga G typ

* jag hade två råttor för 2 årsen som hetter Douglas & Lillen

* Min högsta dröm är att bli skådespelerska

* Jag älskar choklad

* mitt favorit godis är naturgodis, röda bilar, röda läppar & mentos

* den bästa serien engligt mig är supernatural

* Min klass är den bästa klassen jag haft

* jag har världens ångest inför gymnasiet(för det är då jag måste lämna min klass)

* Jag är rädd för att växa upp

* Jag har aldrig varit full

* jag är beroende av facebook - fast vem är inte?

* jag är galen i deoderant, haha det är något helt sjukt med det, men jag älskar deoderant !

* Jag har varit kär typ 2 kanske 3 gånger i mitt liv, onödigt kär men vad ska man göra ?(:

* Man kan fråga mig vad som helst och man får alltid ett ärligt svar tillbaks. oavsätt om man tror på det eller inte, det är upp till var och än men jag är en ärlig människa, så är det bara.


något annat som ni vill veta om mig? Fråga då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0