ångest på hög nivå!



lite slumpad bild sådär, men snygg är han ju! ;)





Har ni någonsin haft ångest över någonting? skolan, vänner, något du ska göra, vad som helst!
Det är precis det jag har just nu. Jag har ångest över att börja på gymnasiet.. Jag vet att det är 1 år kvar, men jag kan inte sluta tänka på det bara. Nu kanske ni tycker det är löjligt eller så att jag har ångest över det. Men det är det inte, iaf inte för mig.. vissa bryr sig mer om det och vissa bryr sig mindre om det. Som tex mina vänner, dom tänker på det men dom mår inte ''dåligt'' över det eller har ångest eller så, men det har jag. och det är skit jobbigt verkligen! Anledningen till varför jag har ångest över det, de är för att man ska börja om på något nytt. Man ska byta skola, man får nya vänner det är ju kul, men jag tror att speciellt jag kommer att tappa kontakten med min klass och alla runt om mig.. Det hoppas jag ju verkligen inte.. men jag tror att man kommer glida ifrån varandra, prata mindre och framför allt träffas mindre! och jag vill verkligen verkligen inte det för mina vänner är det bästa i mitt liv! Dom får mig alltid på bra humör hur jag än mår! Att inte vakna varje morgon, fixa sig och ta bussen till skolan och träffa min klass som jag har nu, som jag haft sen jag gick i 5an(bytte ju till denna skolan från en annan då), det kommer vara som ett helvete.. okej kanske inte riktigt så då, men nästan.. Inte träffa den klassen som man skrattar med varje dag, upplever nya saker med det kommer vara sjukt jobbigt!! fyfan alltså. och att veta att man är ett steg närmre vuxenlivet, att lämna barndommen.. aldrig mer få vara tillsammans med sin klass! Det är verkligen något jag har stoor ångest för i livet.. jag vill inte lämna detta.

var bara tvungen att skriva av mig

Idag har jag varit i skolan och efter det åkte jag till min kusin för att hämta bikini som jag ska låna av henne till på måndag då vi ska simma med klassen. Sedan hämtade mamma upp mig så åkte vi till IKEA där vi handlade massa fina saker, såsom nya tallrikar, glas, bestick, kuddar och massa annat fint :D
Vad har ni gjort idag? :)



justdet! På lördag kommer angelica till sin pappa så då ska vi fanemej ha kul!! :D

/ friday





Kommentarer
Postat av: Greta

Awwe ! hehe ,

asså friidag tänkt inte så det är klart vi ska ha kvar kontakten senare i livet ;) , man blir inte av med mig lätt vettö ! ;) <3

2011-03-31 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0