Är helt utmattad !

Hej på er!

har precis ätit mat, pasta med massa godsaker i :D

När jag kom hem ifrån skolan gick jag och mamma ut på en promenad runt hela området där ja bor.
Jätte mysigt väder är det ute idag! soligt lite då och då, och inte för kallt! Det gillar vi ;)

I skolan idag fick vi en bok som heter blåögd, någon som läst den? vi alla i klassen fick varsin sån bok som vi ska läsa klart tills nästa vecka eller så.. sen ska vi skriva en bokrapport haha, hoppas det kommer att gå bra då! Och det jobbiga är ju att jag är så seeeg på att läsa. Jag är på sidan 27 och dom andra är på 30-50 typ.. hehe. :P

Vad har ni gjort idag då? själv har jag ju varit ute och gått så nu är jag trött och så har jag träningsvärk ifrån idrotten i måndags, vi hade dubbel trampet. Man ska vara två o två, så ska man springa och hoppa olika ''saker eller vad man ska kalla det'' haha ja, det är kul men jävligt jobbigt!

/ friday

 

 


Kommentarer
Postat av: a.n.g.e.l.i.c.a

varsegod festis :D<3

2011-03-29 @ 21:23:46
URL: http://angeliicaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0