BENANDJERRY

hallojsan :)

sitter i mitt rum på golvet med angelica, vi har tillsammans som ett grymt lag tagit upp min dator ifrån källaren, ÄNTLIGEN! ena anledningen var för att få mina bilder som jag har där och annars för jag vill ha min egna dator såklart, haha :D men det var typ inga bilder, eftersom jag tagit bort en massa och så, men lite vart det ialla fall ;)
snart så ska vi gå hem till hennes pappa som bor några 100 meter ifrån mig, ska sova där inatt, kul ska det bli! vi har köpt två Ben&Jerry's en typ coconut ? aldrig ätit den, men den såg god ut. och den andra heter typ new york super fudge choklate eller något sånt? den har jag ätit förut och den är riktigt god!
så kvällen består alltså av glass och massa massa film!

puss sålänge !
ps. nu kommer jag kunna blogga varje dag typ eftersom att jag har varit så duktig och tagit upp min dator, jey! :D



/ love frida




aw, en gullig bild på mig och rovia ifrån sommaren 2010!
visst är vi söta ? :D


Kommentarer
Postat av: rovis

aw, såsöta vi är !

loveu bästis<3

2011-03-23 @ 18:08:04
URL: http://rrovish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0