i'm stuck

kom hem ifrån frölunda torg för en stund sen. har ju fått mitt barnbidrag så då blev det att dra till torget och shoppa! köpte en blå BH och trosor i turkost, jätte fina! sen köpte jag två st tröjor för 99kr, jätte billigt ju! en typ korallfärg eller vad det heter, och en ljusljusblå jätte fina var dom. och så köpte jag en grå kofta också jättefin! När affärerna stängde gick vi till McDonalds och vi hade inte ätit sen lunchen i bamban(matsalen i skolan)vilket var runt halv tolv. snacka om att vi var hungriga! sen tog vi bussen hem, hon till sig och jag till mig. fick sitta på två olika bussar i sammanlagt en timme typ, först en buss från frölunda till mölndal centrum sen därifrån fick jag byta buss till lindome, var as trött när jag satt på bussen, så mina ögon slocknade till flera gånger, haha! nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart sova tror jag, eller nä inte än! dom har inte tv11 här så jag kan inte se på bigbrother, kommer missa tre avsnitt! :(:( men jag bad angelica att skriva till mig om vad som händer, så jag fattar lite iaf! aja, ska se vad hon skrev nu. / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0