lite smått pinsamt..

som jag skrivit i något inlägg typ i förrigår eller när det var.. så skrev jag ialla fall att jag inte kan lägga upp videos och bilder.. kom precis på nu varför jag inte kunnat det och jag är tre ord till mig JAG ÄR BLOND! haha, ni vet under den rutan man skriver inlägget i, så finns det en blå text där det står ''ändra redigerare'' jag har råkat trycka på den knappen så att allt där man ska trycka för att få upp om man ska ha fet text, kursiv text, ladda upp bilder osv. nu tryckte jag på den igen för att se va det var för något, så kom allting tillbaks! jey! nu är frida glad igen, hehehe.

hade ialla fall tänkt ladda upp två bra låtar som jag tycker ni borde lyssna på!  :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0