nystädat och fint rum!

hej på er!

visst är det härligt väder ute? lite kallt, men fint!
älskar när våren är här för då kommer alla blommor, grönt gräs, varma och soliga dagar och sen är det någon månad kvar så är det sommar, vilket är den bästa tiden på året!


nyss städet klart mitt rum!
mycket fräscht och fint nu! ;)

idag i skolan kollade vi på en teater dom som gör den heter ''Teater Väst'' dom är helt underbart bäst! lika roligt att se dom varje gång! dom har varit i våran skola tre gånger nu.. en i sjuan, en i höstas och så idag då! jag skrattar så jag gråter varje gång! killen som är med där har varit med i filmen ''Stockholm boggie night'' det är han som kör den där blåa sportbilen, och som blir kär i hon galna flickvännen, har ni inte sätt filmen så ska ni göra det, den är jätte rolig!! och han är sjukt rolig i filmen! :D

ska snart äta middag, det blir panerad fisk och potatis, gott!

ha en fortsatt härlig dag så hörs vi senare eller imon!


/ frida





Kommentarer
Postat av: jasmine

Jag träffade också han kändisen, jag skakade hand med honom faktist! Jag ska aldrig tvätta min vänstra hand, aldrig....

HAHAHAH <3

2011-03-23 @ 17:34:26
URL: http://jasminegarnold.blogg.se/
Postat av: frida

hahah det gjorde inte jag :(

men synd att ni inte fick se teatern, den var sjukt rolig&bra! <3

2011-03-23 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0