Sanna fick lämna bigbrother :(

varför skulle sanna lämna ?
hon var ju as rolig.
och det var nicky eller katerina som skulle lämnat! helst nicky då. klarar inte av honom och hans jävla lögner, största mytomanen är han ju! och så omogen, ja menar han är 21 år och går runt och skryter att han är känd o massa man ba hallå eller ? och så fult när han går runt och tror han är cool när han snackar engelska ba
- i don't give a fuck! ba nä men hållkääääääääft då! haha förlåt för mitt språk men jag klarar verkligen inte av honom, största tönten han är 21 och beter sig som en 12 åring typ? Ajja, sen katerina hon är rolig ibland, men jävligt jobbig. hennes röst klarar jag bara inte av! och hon är kristen, jo tjena är man det så går man väl fan inte runt och typ dansar som jag vet inte vad.. så himla pinsamt! och den jag nog förmodligen hatar mest i hela huset som jag bara vill ska dra nununu, är ROZA. asså helvete, hennes röst är fan 1000 gånger värre än katerinas, eller ens någon röst jag någonsin har hört i hela mitt liv, och hon är så jävla jobbig.. okej visst du är en ledare, men du kan ju inte bestämma allting eller? och hon blir fan sur för ingenting den människan! så fort nicky vänder sig om och vilar men säger ändå att han lyssnar när hon ska snacka med honom så får hon årets flipp och säger ''tro inte att jag någonsin kommer att titta dig i ögonen mer'' och att hon aldrig mer ska snacka med honom och blablabla - bullshit! dagen efter höll hon ju på med nicky och snackar med han och allt, haha så himla pinsam är hon va, hoppas hennes imunitet går bort snart och att hon blir nominerad och får åka hem, fyfan va skönt det skulle vart!

tänkte bara skriva av mig lite om detta för ja blir så irriterad på att Sanna fick lämna!

Godnatt.

PS. MARTIN ÄR SÅ HIMLA S N Y G G !




Kommentarer
Postat av: A

HÅLLER MED, ROZA OCH KATARINA SHIT DERAS RÖSTER VAFAN SOM SKÄR IN O HJÄRNAN!



man hamnar ju typ på psyk så fort roza börjar skrika, ååh dör !

ses på fredag btw <3

2011-03-14 @ 20:10:17
URL: http://angeliicaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0