simon i bigbrother är bäst!

har varit i skolan idag, det var la kul eller ja jo det var la som vanligt :)
efter det kom jag hem, pluggade lite so eftersom jag ska ha två omprov i samma ämne på torsdag.. va kul! -.-
det är prov om den amerikanska och franska revolutionen, haha lite intressant.
sen efter det gick jag med mamma och magnus till min systers skola för dom hade ''Lilla melodifestivalen'' haha så gulliga, dom fick pris för bästa ''popgrupp'' haha :D men duktiga var dom!

sen när jag kom hem pluggade jag ännu mer på so:n
och så har vi ett svenska prov på fredag också, haha roligt är det ju inte direkt! tusen prov på några månader känns det som! jätte jobbigt!

aja, ska se på bigbrother nu hörs imon!


sov gott! /frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0