skolan imorgon, längtar lite faktiskt

har haft en väldigt lugn dag idag. inte gjort någonting typ.
imorgon är det skola igen, längtar lite faktiskt. bara för att få träffa alla inte för att komma tillbaks till pluggandet.
min klass är väldigt speciell, alla är typ random, vissa mer än andra och vissa mindre än andra haha(menar inget illa med det, men det bara är så) men jag älskar verkligen min klass sjukt mycket. varje dag händer något nytt, konstigt och roligt! speciellt när man är med Nigah! gud, man kan verkligen skratta i tusen timmar när man är med den tjejen. alla i klassen typ hatar oss bara för vi går runt och skrattar hela tiden, men dom har nog vant sig nu ;)
ialla fall, slutar kvart i tre imorgon tidigt för mig :D
på tisdag ska jag hem till mamma igen! och till helgen kommer angelica till sin pappa, ska bli så sjukt kul. då ska vi kanske gå på bio, får se hur det blir med det :P
snart börjar solsidan! längtat skit mycket älskar den serien, speciellt ''Anna'' åh gud hennes dialekt - jag älskar den!! någon mer som ska se solsidan? vem av karaktärerna är eran favorit? och vem gillar ni inte ? - vet väl alla vem det är?? haha -Ove Sundberg-


Aja, har ingenting mer att skriva nu så vi hörs imorgon eller så !

/ friiiida

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är dagensgåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt :D

2011-03-13 @ 21:52:26
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0